CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Απάντηση στο σχόλιο της "ανώνυμης"

Ολοι οι φίλοι μου πέρασαν κι άφησαν τη γνώμη τους πάνω στο θέμα μου και είναι σεβαστή μιας και ανταποκρίθηκαν στο δικό μου κάλεσμα.Εσύ "ξεχασιάρα" ανώνυμη πέρασες,ξέρασες χολή,έφτυσες κι έφυγες χωρίς το όνομά σου φυσικά.Σεβαστή θα ήτανε και η δικιά σου άποψη αν δεν ήσουν τόσο ψυχρή(ούτε ένα τυπικό χαιρετισμό βρε?ντροπή σου!),κακιά,απόλυτη και "μαύρη".Καθώς διάβαζα το σχόλιό σου ανατρίχιασα όπως όταν σε πλησιάζει ο Χάρος!Έχεις πολύ μαυρίλα πάνω σου,αξεπέραστα κόμπλεξ και αποθημένα γιατί δεν μπορώ αλλιώς να εξηγήσω προς τί τόση κακία.Ανήκεις κι εσύ σ΄εκείνο το τμήμα του κόσμου το βρωμισμένο που αποφεύγω και σιχαίνομαι.Γι΄αυτόν το λόγο εγώ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΦΤΥΣΩ!..........
Δεν υπάρχει χώρος για σένα μέσα στο blog μου,γιατί εδώ περιπλανιούντε άνθρωποι με ΦΩΣ,ΘΑΡΡΟΣ,ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ.
Εύχομαι να διαβάσεις την απάντησή μου και μετά να μην ξαναπεράσεις από δω....
Σ΄ευχαριστώ που επιβεβαίωσες τον τίτλο στην ανάρτησή μου(ΜΑΛΑΚΟΜΑΓΝΗΤΗΣ)...


Μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ όλους τους φίλους μου, που ο καθένας από το δικό του πρίσμα κατάθεσε τη δική του συμβουλή που πραγματικά με βοήθησαν με τον τρόπο τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εδώ με βρίσκουν οι: